|  Python jest bardzo wszechstronnym językiem programowania, zoptymalizowanym pod kątem efektywności pracy i czytelności kodu 🐍 Co ważne: jest darmowy i możesz się go szybko nauczyć. A samo tworzenie kodu Pythona sprawia sporo przyjemności 🙂 ⌨ Wszystkie te cechy mogą dać Ci strategiczną przewagę w dużych i małych projektach. Jednak aby wykorzystać pełnię zalet Pythona, konieczne jest zdobycie solidnych podstaw tego języka. Masz już pewne doświadczenie? W takim razie przyda Ci się dogłębne zrozumienie bardziej zaawansowanych koncepcji i porządne ich przećwiczenie podczas pisania własnego kodu 💻 Takie ćwiczenia, wskazówki i porady, a także niewielkie projekty, znajdziesz w poniższych książkach 👇 Na WEEKEND w dwóch zniżkach do wyboru 😃 📗 Druga książka GRATIS 📗 Lub -35% na jedną książkę drukowaną albo -50% na ebooka. Sprawdź nasze propozycje 👇  Python stał się dojrzałym językiem programowania, nadającym się do tworzenia zarówno niewielkich, wyspecjalizowanych narzędzi, jak i złożonych systemów. Zakres jego możliwości poszerzają liczne biblioteki i narzędzia. Ta wszechstronność i bogactwo stanowią jednak duże wyzwanie dla programistów. Na szczęście jest książka będąca zwięzłym, skupionym na praktyce przewodnikiem po Pythonie w wersji 3.6 i nowszych. Mowa tu o "Python. Zwięzłe kompendium dla programisty" 📓 Dzięki lekturze skoncentrujesz się na rdzeniu języka i podstawowych zagadnieniach, które musisz doskonale opanować, jeśli chcesz pisać w nim dobry kod. Dowiesz się zatem, jak działa Python i jakich zasad należy przestrzegać podczas tworzenia programów, które później będą łatwe do przetestowania, debugowania i utrzymania. Dobrze zrozumiesz kluczowe kwestie, takie jak abstrakcja danych, kontrola przepływu programu, struktura programu, funkcje, obiekty i moduły. Poszczególne treści zostały zilustrowane przejrzystymi fragmentami kodu, pozwalającymi nie tylko łatwiej przyswoić opisane zagadnienia, ale i poczuć niezwykły urok Pythona - tę magię, która sprawia, że programowanie w tym języku daje mnóstwo przyjemności i satysfakcji!  Python jest także jednym z najczęściej używanych języków programowania. Zdarza się jednak, że niejeden programista poprzestaje na tworzeniu kodu w sposób proceduralny. Tymczasem w Pythonie jak najbardziej możliwe jest programowanie zorientowane obiektowo, pozwalające organizować kod w poręczne jednostki, których później można wielokrotnie używać. Taki kod jest czytelny, łatwy w rozbudowie i dużo efektywniejszy w działaniu. Książka "Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika" to intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń 📒 Czytaj i dowiedz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pisać kod łatwy w utrzymaniu i rozbudowie. Naucz się tworzyć klasy i obiekty w Pythonie i skorzystaj z tych umiejętności, by budować atrakcyjne elementy GUI. Niejako przy okazji lektury poznasz framework pygame i płynnie przejdziesz do pisania interaktywnych gier i aplikacji zawierających widżety GUI, animacje i wiele różnych scen. Opanujesz ponadto takie koncepcje jak maszyna stanów, modalne okna dialogowe czy wzorce projektowe — a w praktyce zastosujesz wzorzec model-widok-kontroler. Więcej tutaj 🆕👇 Udanego dwudzionka 🙂 | | |