Programowanie w języku C++. Szybki start
- Autorzy:
- Larry Ullman, Andreas Signer
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Szybki start
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.3/6 Opinie: 9
- Stron:
- 528
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Programowanie w języku C++. Szybki start
Błyskawiczny kurs tworzenia aplikacji
w jednym z najpopularniejszych języków programowania.
C++ to jeden z najpopularniejszych języków programowania. Mimo konkurencji ze strony innych, często nowocześniejszych języków, nadal jest powszechnie wykorzystywany, szczególnie przez twórców gier komputerowych, rozbudowanych aplikacji korporacyjnych i programów, od których wymaga się szczególnej szybkości i wydajności. Ten w pełni obiektowy język programowania, opracowany w połowie lat 80. w laboratoriach firmy Bell, jest stosunkowo łatwy do opanowania dzięki niewielkiemu zestawowi słów kluczowych, a oferuje ogromne możliwości.
"Programowanie w języku C++. Szybki start" to książka dla wszystkich osób, które chcą poznać ten język programowania, a nie mają czasu lub ochoty na wertowanie dziesiątek stron opisów teoretycznych. Przedstawia zasady pisania programów w C++ w sposób czytelny i obrazowy. Czytając ją, poznasz elementy języka C++, strukturę programów, zasady programowania obiektowego i sposoby realizacji różnych zadań programistycznych -- od prostych operacji wejścia i wyjścia poprzez manipulowanie ciągami tekstowymi i liczbami aż do korzystania z szablonów i obsługi błędów. Każde z omawianych zagadnień zaprezentowane jest w postaci bogato ilustrowanej sekwencji czynności, co sprawi, że łatwo będzie Ci opanować opisywane w książce problemy.
- Kompilowanie i uruchamianie programów
- Typy danych i zmienne
- Instrukcje sterujące
- Operacje na plikach
- Definiowanie i stosowanie funkcji
- Programowanie obiektowe
- Zarządzanie pamięcią
- Modularyzacja kodu
- Szablony
Zostań programistą C++ w ekspresowym tempie.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Znajomość C++ otwiera więc drzwi do kreowania cyfrowego świata w różnych dziedzinach. Jednakże początki z C++ mogą stanowić wyzwanie i wywoływać pytania, jak się uczyć, aby robić postępy, i w jaki sposób uporządkować zdobytą wiedzę. Cóż, nie ma lepszej metody niż nauka poprzez praktykę! Przed Tobą zbiór 100 zadań, skonstruowanych tak, by stopniowo zwiększać potrzebę stosowania coraz bardziej zaawansowanych elementów języka. Równocześnie wcześniejsze zadania są rozwiązywane takimi zasobami języka, jakie odpowiadają procesowi uczenia. Poza ćwiczeniami autor podzielił się licznymi ciekawostkami, sugestiami i uwagami skłaniającymi do przemyśleń i pogłębiania wiedzy o programowaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
To drugie wydanie zwięzłego przewodnika po C++ dla doświadczonych programistów, zaktualizowane do standardu C++20. Dzięki niemu zaznajomisz się z najważniejszymi elementami języka i biblioteki standardowej, koniecznymi do efektywnej pracy w takich stylach programowania jak programowanie zorientowane obiektowo czy generyczne. W tym wydaniu opisano wiele nowych elementów dodanych w C++20, w tym moduły, koncepcje, współprocedury i zakresy. Omówiono też wybrane komponenty biblioteki, które pojawią się dopiero w standardzie C++23.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie III C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie III
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Internet rzeczy nadal ewoluuje - i staje się coraz powszechniejszy, a to może być zachętą do tego, by poznać go bliżej. Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino może się okazać świetną propozycją na początek przygody z IoT. Książka kompleksowo objaśnia specyfikę wybranych urządzeń i uczy, jak je programować w sposób na tyle przystępny, że wystarczy przeciętna znajomość obsługi komputera, by zacząć tworzyć pierwsze projekty. Treść została zilustrowana przykładowymi kodami źródłowymi, co zdecydowanie ułatwia stawianie pierwszych kroków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisujemy za pomocą słów. Od razu widać związek między podejściem humanistycznym i informatycznym! Dlatego też nauka programowania w żadnym stopniu nie jest opanowywaniem jakiejś specjalnej wiedzy tylko dla wtajemniczonych. To po prostu utrwalanie tego, co już wiemy i umiemy, tyle że w sposób logiczny i uporządkowany.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(22,20 zł najniższa cena z 30 dni)
24.05 zł
37.00 zł (-35%) -
To książka przeznaczona dla programistów C++, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat wzorców projektowych przy użyciu standardu C++17. Opisano tu zarówno klasyczne, jak i całkiem nowoczesne wzorce projektowe ułatwiające rozwiązywanie konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób. Przedstawiono też znaczenie niektórych najnowszych cech języka C++ dla implementacji wzorców. Treść została zilustrowana szeregiem przykładów i scenariuszy pokazujących wykorzystanie wzorców , ich alternatywy i wzajemne relacje. Co więcej, przykłady kodu - przy zachowaniu czytelności - prezentują sobą wysoką jakość oprogramowania produkcyjnego.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo
Niedostępna
-
Promocja
Ostatnie kilkadziesiąt lat to okres burzliwego rozwoju technologii informatycznych i ciągłego zwiększania możliwości komputerów dostępnych dla coraz to szerszych rzesz użytkowników. Z zaawansowanych narzędzi graficznych i symulacyjnych mogą obecnie korzystać już nie tylko profesjonaliści zatrudnieni w dużych korporacjach dysponujących ogromnymi zasobami finansowymi, lecz również pasjonaci, programiści i graficy pracujący dla niewielkich firm, które tworzą animacje komputerowe na użytek przemysłu czy branży rozrywkowej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
C++ to bez wątpienia jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Znajduje zastosowanie w tworzeniu systemów operacyjnych, sterowników przemysłowych, bibliotek, gier komputerowych, najrozmaitszych aplikacji desktopowych, programów bazodanowych i oprogramowania serwerowego - słowem, wszędzie tam, gdzie liczy się wydajność i niskie zużycie zasobów. Co więcej, napisane w nim programy są przenośne, dzięki czemu można je kompilować pod różne platformy sprzętowe i systemowe. C++ jest też doskonałym językiem do nauki programowania, również dlatego, że jego składnię wykorzystuje się w wielu innych językach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
Niedostępna
-
Autor tej książki — wybitny specjalista pracujący nad wieloma znaczącymi projektami we francuskich, niemieckich i włoskich instytutach fizyki jądrowej, znany czytelnikom m.in. z genialnej Symfonii C++ — postawił sobie za cel napisanie nowej, przekrojowej książki o tym języku, która w prostym, wręcz przyjacielskim stylu wprowadza czytelnika w fascynujący świat programowania zorientowanego obiektowo. Zobacz, jak potężny jest dzisiaj C++ 11.
- Druk
Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione (komplet) Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione (komplet)
Niedostępna
-
Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4 Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
O autorze książki
Larry Ullman jest prezesem firmy Digital Media and Communications INC, która specjalizuje się w technologiach informacyjnych. Jest autorem świetnie sprzedającej się książki "PHP i MySQL. Dynamiczne strony WWW. Szybki start", jak również kilku innych książek na temat podobnych technologii. Larry pisze również artykuły na te tematy, jak również uczy ich.
Larry Ullman, Andreas Signer - pozostałe książki
-
Ta książka jest doskonałym poradnikiem dla projektantów dynamicznych stron WWW. Szczególnie przydatna okaże się dla osób dopiero nabierających wprawy w programowaniu. W przejrzysty sposób opisano podstawy języków PHP oraz SQL. Przedstawiono zasady poprawnego konfigurowania serwerów PHP i MySQL. Uwzględniono zagadnienia dotyczące obsługi i usuwania błędów, a także przeprowadzania testów aplikacji. Szeroko potraktowano kwestie bezpieczeństwa aplikacji. Znalazło się tu również sporo informacji o integracji PHP z takimi technologiami jak JavaScript, jQuery, Perl czy Ajax. Przy tym wszystkim książka jest napisana w sposób bardzo przystępny, a liczne przykłady znakomicie ułatwiają zrozumienie prezentowanych treści.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
PHP i MySQL. Dynamiczne strony WWW. Szybki start. Wydanie V PHP i MySQL. Dynamiczne strony WWW. Szybki start. Wydanie V
Niedostępna
-
To książka, dzięki której przekonasz się, że nie musisz być programistą, by swobodnie poruszać się w świecie JavaScriptu. Liczne rysunki, czytelne przykłady oraz instrukcje krok po kroku sprawią, że nauka stanie się przyjemnością. W trakcie lektury poznasz fantastyczne narzędzia dla programistów, typy zmiennych oraz składnię języka. Ponadto nauczysz się obsługiwać zdarzenia, konstruować funkcje, komunikować się z przeglądarką oraz korzystać z techniki AJAX. Znajdziesz tu również omówienie najlepszych bibliotek na rynku, a wśród nich informacje na temat jQuery. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego pasjonata stron WWW, który chce wykorzystać potencjał języka JavaScript.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Dzięki książce E-commerce. Genialnie proste tworzenie serwisów w PHP i MySQL dowiesz się, jak zaprojektować bazę danych, generować katalog produktów, zarządzać koszykiem zakupów, obsługiwać zamówienia i płatności oraz sprawić, by Twój sklep internetowy nie wymagał od Ciebie pracy ponad siły, a jednak był dochodowy. Podręcznik zawiera również omówienie tak istotnych zagadnień, jak zapewnienie bezpieczeństwa witryny oraz zadbanie o interfejs przyjazny użytkownikom, a także informacje dotyczące modułowego programowania, gotowego do dalszej rozbudowy. Przytoczone tu praktyczne przykłady pozwolą Ci spojrzeć na systemy e-commerce z możliwie jak najszerszej perspektywy.
- Druk pkt
E-commerce. Genialnie proste tworzenie serwisów w PHP i MySQL E-commerce. Genialnie proste tworzenie serwisów w PHP i MySQL
Niedostępna
-
Książka, którą trzymasz w ręku, to świetny podręcznik, cierpliwie wprowadzający w tajniki Adobe AIR. Liczne przykłady i opisy krok po kroku sprawiają, że AIR błyskawicznie i bezproblemowo odkrywa swe kolejne tajemnice. Dzięki lekturze dowiesz się, jak zainstalować środowisko deweloperskie oraz rozpocząć przygodę z Adobe AIR. W kolejnych rozdziałach zaznajomisz się ze sposobami tworzenia okien, menu oraz importu i eksportu danych. Ponadto nauczysz się wykonywać operacje na plikach i katalogach oraz sprawdzisz, jak połączyć się z bazą danych z poziomu Twojej aplikacji. "Adobe Air i Ajax. Szybki start" to wyczerpujący przewodnik, który sprawi, że zaczniesz swobodnie wykorzystywać możliwości środowiska Adobe AIR.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka Ruby. Szybki start zawiera wszystkie potrzebne wiadomości, podane tak, abyś szybko i sprawnie nauczył się tego języka — bez obciążania pamięci zbędnymi szczegółami czy niezrozumiałym technicznym żargonem. Zamieszczone tu instrukcje, z dodatkowymi objaśnieniami graficznymi, krok po kroku pokazują na przykład kod, jaki należy wpisać z klawiatury. Z podręcznikiem w ręku nauczysz się m.in. używać wątków, konfigurować bazę danych, instalować bibliotekę RubyGems i zarządzać nią. Reasumując — z tą książką możesz od razu zacząć pracę i korzystać z możliwości języka Ruby do realizacji wielu zadań programistycznych.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka PHP6 i MySQL 5. Dynamiczne strony WWW. Szybki start zawiera precyzyjny opis czynności oraz bogato ilustrowane zrzutami ekranu niezbędne wskazówki i wyjaśnienia, ułatwiające samodzielne zbudowanie dynamicznej strony internetowej. Dzięki temu podręcznikowi nauczysz się wyszukiwać i usuwać błędy w skryptach PHP, tworzyć formularze w języku HTML oraz zapobiegać atakom na Twoje witryny. Poznasz także podstawowe i zaawansowane techniki tworzenia różnych aplikacji (na przykład stron wielojęzycznych lub obsługujących fora dyskusyjne).
- Druk pkt
PHP6 i MySQL 5. Dynamiczne strony WWW. Szybki start PHP6 i MySQL 5. Dynamiczne strony WWW. Szybki start
Niedostępna
-
Stwórz interaktywny serwis WWW, korzystający z technologii AJAX! Jakich narzędzi potrzebujesz, by stworzyć stronę WWW? Jak wzbogacić witrynę dzięki technologii AJAX? Jak obsługiwać dane w formacie XML? AJAX jest skrótem od Asynchronous JavaScript and XML. Technologia ta stała się trzonem rewolucji Web 2.0. Dziś trudno sobie wyobrazić nowoczesn
- Druk pkt
Tworzenie stron WWW z wykorzystaniem Ajaksa. Projekty Tworzenie stron WWW z wykorzystaniem Ajaksa. Projekty
Niedostępna
-
Dowiedz się, jak projektować złożone aplikacje sieciowe i tworzyć dokumentację projektową. Przeczytaj o interakcji skryptów PHP z serwerem i technikach uruchamiania ich z poziomu wiersza poleceń. Znajdziesz tu także informacje o tworzeniu aplikacji e-commerce. Ostatni rozdział został poświęcony technologii Ajax w skryptach PHP.
- Druk pkt
PHP5. Zaawansowane tworzenie stron WWW. Szybki start PHP5. Zaawansowane tworzenie stron WWW. Szybki start
Niedostępna
-
Promocja
Książka "MySQL. Szybki start. Wydanie II" to kolejna edycja przewodnika po podstawach korzystania z tej bazy danych. W tej książce, zaktualizowanej zgodnie z najnowszą wersją programu, znajdziesz informacje dotyczące instalowania MySQL, uruchamiania go w różnych systemach operacyjnych oraz administrowania nim.- Druk pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Błyskawiczny kurs tworzenia dynamicznych serwisów internetowych Dynamiczne strony WWW spotykamy codziennie, korzystając z internetu. Portale, sklepy internetowe, gry sieciowe -- wszystkie te witryny korzystają z baz danych i skryptów wykonywanych po stronie serwera. Technologii umożliwiających realizację tego typu witryn WWW jest kilka. Wśród nich
- Druk pkt
PHP i MySQL. Dynamiczne strony WWW. Szybki start. Wydanie II PHP i MySQL. Dynamiczne strony WWW. Szybki start. Wydanie II
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Szybki start
-
W trakcie lektury zapoznasz się z zasadami tworzenia dokumentów XML. Nauczysz się zagnieżdżać elementy, dodawać atrybuty, stosować puste elementy oraz komentować tworzony dokument. W kolejnych rozdziałach poznasz prawdziwą potęgę formatu XML - transformacje za pomocą XSLT. Dzięki nim będziesz w stanie przekształcić dokument źródłowy w dowolnie skonstruowany dokument docelowy. Ponadto przekonasz się, do czego mogą być przydatne dokumenty DTD, które opisują format pliku XML. Na koniec będziesz miał okazję poznać najnowsze zalecenia W3C w zakresie XML oraz wiele praktycznych zastosowań tego formatu. Ta książka jest kompendium wiedzy na temat najistotniejszych zagadnień związanych z formatem XML. Warto mieć ją zawsze pod ręką!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Dzięki tej książce błyskawicznie poznasz możliwości JavaScriptu oraz zaczniesz stosować go w codziennej pracy. Znajdziesz tu wszystkie niezbędne informacje, począwszy od podstaw tworzenia interaktywnej witryny internetowej, a skończywszy między innymi na dodawaniu zaawansowanych funkcji, oferowanych przez bibliotekę jQuery. Już po krótkiej lekturze tchniesz życie w swoje strony internetowe, a jeśli poświęcisz trochę więcej czasu, bez problemu stworzysz efektowną aplikację internetową!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Najnowsza wersja CSS wprowadza wiele udogodnień, ułatwień i nowych możliwości. Wszystkie potrzebne informacje o wersji CSS3 znajdziesz właśnie w tej książce. W trakcie lektury poznasz historię kaskadowych arkuszy stylów, typy reguł oraz zasady ich tworzenia. Ponadto odkryjesz nowe możliwości języka HTML5 i przekonasz się, że ich wykorzystanie nie musi być trudne! Autor szczegółowo omawia sposoby selektywnej stylizacji, formatowania tekstów, wybierania kolorów oraz dostosowywania wyglądu tabel. Twoją szczególną ciekawość na pewno wzbudzi rozdział przedstawiający trzydzieści dwie najlepsze praktyki CSS. Dzięki nim Twoje arkusze będą jeszcze lepsze. Ta książka musi znaleźć się na półce każdego webmastera chcącego podążać za światowymi trendami!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Błyskawiczny kurs Photoshop Elements -- doskonałego narzędzia do obróbki zdjęć wykonanych aparatem cyfrowym Dzięki Adobe Photoshop Elements retuszowanie fotografii cyfrowych staje się łatwym zadaniem. Możesz stosować filtry, nadawać efekty i style, przygotowywać zdjęcia na potrzeby witryn WWW, tworzyć zdjęcia panoramiczne z kilku pojedynczych zdjęć
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka ta pozwoli Ci błyskawicznie opanować podstawy pracy z ActionScript, a po jej przeczytaniu stworzenie aplikacji na platformie Flash nie powinno stanowić dla Ciebie żadnego problemu. Dzięki niej poznasz składnię ActionScript 3.0, sposób wykorzystania zmiennych, właściwości oraz funkcji i metod. Nauczysz się pracować z obiektami wyświetlania oraz reagować na zdarzenia. Ponadto dowiesz się, jak kontrolować oś czasu, a także używać pól tekstowych oraz klas Math i Date. ActionScript 3.0. Szybki start jest obowiązkową pozycją dla wszystkich osób chcących rozpocząć przygodę z ActionScript 3.0!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Bogato ilustrowana książka Joomla! Tworzenie stron WWW. Szybki start w zwięzły i przyjemny sposób wyczerpująco przedstawia metodykę pracy z tym systemem. W trakcie lektury dowiesz się, jak sprawnie zainstalować go i uruchomić oraz jakie zadania możesz wykonać jako administrator. Zaczniesz także swobodnie poruszać się po narzędziach dostępnych w panelu administracyjnym, po czym przejdziesz do bardziej zaawansowanych zagadnień, takich jak praca z modułami czy też modyfikacja ustawień globalnych. Dzięki temu bez trudu samodzielnie zbudujesz dynamiczną witrynę wraz z menu. Ponadto dowiesz się, jak rozbudować swoją witrynę i zaangażować użytkowników w rozwój publikowanych treści.
- Druk pkt
Niedostępna
-
InDesign CS3/CS3 PL. Szybki start to podręcznik, z którym z łatwością poznasz fascynujące możliwości tego programu. Wszystkie informacje podane zostały tu w zwięzły i przejrzysty sposób, a opisane techniki dodatkowo przedstawiono na ilustracjach i poparto konkretnymi przykładami. Dowiesz się wszystkiego, co niezbędne, by właściwie przygotować projekt do druku. Ta książka to najlepsze źródło wiedzy z zakresu składu publikacji i poligrafii.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka jest świetnym przewodnikiem dla wszystkich, którzy rozpoczynają swoją przygodę z tym programem. Informacje zawarte w poszczególnych rozdziałach ułożone zostały w jasny i przejrzysty sposób, aby przyswajanie wiedzy nie sprawiało Ci żadnych trudności. Z podręcznika dowiesz się, jak zainstalować aplikację Joomla!, zarządzać poszczególnymi elementami programu czy dodawać potrzebne rozszerzenia. Po prostu nauczysz się, jak w prosty sposób stworzyć atrakcyjną i funkcjonalną stronę internetową. Gotowy? A więc Joomla! na start!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka "Delphi. Szybki start" to doskonały przewodnik po Delphi dla początkujących użytkowników. Dzięki niemu poznasz język Object Pascal i zasady programowania obiektowego.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka "Programowanie w języku C. Szybki start" to podręcznik dla tych, którzy chcą poznać C w praktyce i nie chcą przebijać się przez dziesiątki stron opisów teoretycznych.
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Programowanie w języku C++. Szybki start" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Programowanie w języku C++. Szybki start" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Programowanie w języku C++. Szybki start" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Programowanie w języku C++. Szybki start (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Dziennik Łódzki pio; 04-05-2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czy można szybko zostać programistą C++? Jeśli tylko ma się w ręku odpowiednia literaturę --ak. Przekonują o tym Larry Ullman i Andreas Signer -- autorzy książki "Programowanie w języku C++. Szybki start".
Efekty nauki programowania w C++ mogą być widoczne już po pierwszej lekcji, podczas której powstaje mały, ale działający program. Dalej, w rozdziałach koncentrujących się na określonych zagadnieniach, omawiane są bardziej zaawansowane funkcje i elementy. Inna zaleta tej książki to bardzo przejrzysty układ -- opis jest wyraźnie oddzielony od przykładowego kodu, a tematy pogrupowane w logiczne całości. Do tego dochodzą przydatne i życiowe wskazówki -- efekt wieloletnich doświadczeń autorów w programowaniu.
Jeśli ktoś szuka książki, w której na pewno się nie pogubi, a chce zyskać praktyczną wiedzę - dobrze trafił.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- C++ Programming: Visual QuickStart Guide
- Tłumaczenie:
- Przemysław Szeremiota, Andrzej Zawadzki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0447-2, 8324604472
- Data wydania książki drukowanej :
- 2006-12-13
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 3203
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C++ - Programowanie
- Serie wydawnicze: Szybki start
Spis treści książki
- Podstawy składni C++ (18)
- Kompilowanie programu w C++ (22)
- Wyświetlanie tekstu (26)
- Uruchamianie skompilowanego programu (30)
- Wstrzymywanie wykonania (32)
- Jak działają odstępy? (34)
- Dodawanie komentarzy do kodu źródłowego (36)
- Używanie środowiska programistycznego (39)
- Deklarowanie zmiennych (46)
- Przypisywanie wartości zmiennym (52)
- Wypisywanie zmiennych (54)
- Formatowanie liczb (57)
- Jak działa konwersja typu? (60)
- Poznajemy znaki (64)
- Poznajemy łańcuchy znaków (67)
- Poznajemy stałe (70)
- Operatory arytmetyczne (74)
- Instrukcja warunkowa if (80)
- Zastosowanie else i else if (84)
- Operator trójwartościowy (88)
- Operatory logiczne i porównania (92)
- Instrukcja switch (98)
- Operatory inkrementacji i dekrementacji (104)
- Pętla while (108)
- Pętla for (112)
- Wczytywanie znaku (116)
- Odrzucanie wejścia (121)
- Wczytywanie liczb (124)
- Wczytywanie łańcuchów znaków (127)
- Wczytywanie wielu danych (130)
- Wczytywanie całego wiersza (134)
- Weryfikacja poprawności wejścia (137)
- Zapisywanie do pliku (143)
- Używanie pliku jako wejścia (148)
- Tworzenie prostych funkcji (154)
- Tworzenie funkcji pobierających argumenty (159)
- Ustalanie domyślnych wartości argumentów (165)
- Tworzenie funkcji zwracających wartości (170)
- Przeciążanie funkcji (176)
- Zasięg zmiennych (180)
- Praca z tablicami (186)
- Praca ze wskaźnikami (192)
- Struktury (210)
- Powtórka z definiowania własnych funkcji (215)
- Tworzymy prostą klasę (224)
- Dodawanie metod do klas (228)
- Tworzenie i używanie obiektów (233)
- Definiowanie konstruktorów (237)
- Definiowanie destruktorów (242)
- Wskaźnik this (248)
- Podstawy dziedziczenia (254)
- Dziedziczenie konstruktorów i destruktorów (260)
- Kontrola dostępu (265)
- Przesłanianie metod (270)
- Przeciążanie metod (274)
- Nawiązywanie przyjaźni (277)
- Metody i atrybuty statyczne (284)
- Metody wirtualne (291)
- Metody abstrakcyjne (298)
- Przeciążanie operatorów (304)
- Operator << (312)
- Dziedziczenie wielobazowe (317)
- Dziedziczenie wirtualne (324)
- Techniki diagnostyczne (330)
- Kody błędów (336)
- Narzędzie assert() (342)
- Przechwytywanie wyjątków (348)
- Pamięć statyczna a pamięć dynamiczna (356)
- Przydzielanie obiektów (360)
- Dynamiczny przydział tablic (365)
- Zwracanie pamięci z funkcji i metod (370)
- Konstruktor kopiujący i operator przypisania (375)
- Statyczne rzutowanie typu obiektu (384)
- Dynamiczne rzutowanie typu obiektu (388)
- Unikanie wycieków pamięci (392)
- Praca z włączanymi plikami (396)
- Preprocesor C (410)
- Przestrzenie nazw (414)
- Zasięg a łączenie (422)
- Podstawy składni szablonów (432)
- Szablony z rozwinięciami w miejscu wywołania (444)
- Kontenery i algorytmy (448)
- Znowu o ciągach (460)
- Operacje na plikach binarnych (474)
- Pobieranie argumentów z wiersza poleceń (489)
- Dev-C++ dla Windows (496)
- Xcode dla systemu Mac OS X (501)
- Narzędzia uniksowe (502)
- Debugowanie z GDB (503)
- Strony WWW (506)
- Tabele (508)
Wprowadzenie (9)
Rozdział 1. Tworzymy prosty program (17)
Rozdział 2. Proste zmienne i typy danych (45)
Rozdział 3. Operatory i instrukcje sterujące (73)
Rozdział 4. Wejście, wyjście i pliki (115)
Rozdział 5. Definiowanie własnych funkcji (153)
Rozdział 6. Złożone typy danych (185)
Rozdział 7. Przedstawiamy obiekty (223)
Rozdział 8. Dziedziczenie klas (253)
Rozdział 9. Zaawansowane programowanie obiektowe (283)
Rozdział 10. Diagnostyka i obsługa błędów (329)
Rozdział 11. Dynamiczne zarządzanie pamięcią (355)
Rozdział 12. Przestrzenie nazw i modularyzacja kodu (395)
Rozdział 13. Praca z szablonami (431)
Rozdział 14. Zagadnienia dodatkowe (459)
Dodatek A Narzędzia C++ (495)
Dodatek B Zasoby dodatkowe (505)
Skorowidz (513)
Helion - inne książki
-
Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
54.50 zł
109.00 zł (-50%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Programowanie w języku C++. Szybki start Larry Ullman, Andreas Signer (9) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(5)
(3)
(0)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie