×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
304
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka (44,85 zł najniższa cena z 30 dni)

69,00 zł (-40%)
41,40 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (37,95 zł najniższa cena z 30 dni)

69,00 zł (-50%)
34,50 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(37,95 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?

Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.

Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać:

  • Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych
  • Na czym bazują techniki analizy danych
  • Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google
  • Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych
  • Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google

Książka w mediach:
BiznesTuba.pl

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Adrian Andrzejczyk - od 2009 roku zawodowo zajmuje się digital marketingiem. Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Pracował dla największych agencji marketingowych obsługując znane polskie marki. Zrealizował ponad 100 projektów z zakresu SEO, SEM i analityki. Jego kampanie były wyróżniane w ramach Google Premier Partner Awards. Prowadzi szkolenia na krakowskich uczelniach – WSEI i WSZiB. Jest certyfikowanym specjalistą Google Ads, Google Analytics i DoubleClick, posiadającym status partnera Google Ads. Prowadzi cykl szkoleń Performance Marketing Management na YouTube.

Onepress - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint