- Serie wydawnicze:
- Księga eksperta
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.3/6 Opinie: 42
- Stron:
- 784
- Druk:
- oprawa twarda
Opis
książki
:
C++. Księga eksperta
- Zaprojektować i efektywnie zaimplementować modele obiektowe przy wykorzystaniu UML
- Zaprojektować obiektowe algorytmy sortowania
- Wykorzystać kontenery i iteratory biblioteki standardowej
- Wybrać najlepszą metodę przeszukiwania
- Poznać najlepsze techniki mieszające
- Tworzyć dynamiczne struktury danych za pomocą rekursji
- Projektować obiektowe bazy danych
- Odkryć związki pomiędzy C++ i CORBA, COM i Javą
Wybrane bestsellery
-
Promocja Promocja 2za1
Znajomość C++ otwiera więc drzwi do kreowania cyfrowego świata w różnych dziedzinach. Jednakże początki z C++ mogą stanowić wyzwanie i wywoływać pytania, jak się uczyć, aby robić postępy, i w jaki sposób uporządkować zdobytą wiedzę. Cóż, nie ma lepszej metody niż nauka poprzez praktykę! Przed Tobą zbiór 100 zadań, skonstruowanych tak, by stopniowo zwiększać potrzebę stosowania coraz bardziej zaawansowanych elementów języka. Równocześnie wcześniejsze zadania są rozwiązywane takimi zasobami języka, jakie odpowiadają procesowi uczenia. Poza ćwiczeniami autor podzielił się licznymi ciekawostkami, sugestiami i uwagami skłaniającymi do przemyśleń i pogłębiania wiedzy o programowaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To drugie wydanie zwięzłego przewodnika po C++ dla doświadczonych programistów, zaktualizowane do standardu C++20. Dzięki niemu zaznajomisz się z najważniejszymi elementami języka i biblioteki standardowej, koniecznymi do efektywnej pracy w takich stylach programowania jak programowanie zorientowane obiektowo czy generyczne. W tym wydaniu opisano wiele nowych elementów dodanych w C++20, w tym moduły, koncepcje, współprocedury i zakresy. Omówiono też wybrane komponenty biblioteki, które pojawią się dopiero w standardzie C++23.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Internet rzeczy nadal ewoluuje - i staje się coraz powszechniejszy, a to może być zachętą do tego, by poznać go bliżej. Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino może się okazać świetną propozycją na początek przygody z IoT. Książka kompleksowo objaśnia specyfikę wybranych urządzeń i uczy, jak je programować w sposób na tyle przystępny, że wystarczy przeciętna znajomość obsługi komputera, by zacząć tworzyć pierwsze projekty. Treść została zilustrowana przykładowymi kodami źródłowymi, co zdecydowanie ułatwia stawianie pierwszych kroków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(64,35 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisujemy za pomocą słów. Od razu widać związek między podejściem humanistycznym i informatycznym! Dlatego też nauka programowania w żadnym stopniu nie jest opanowywaniem jakiejś specjalnej wiedzy tylko dla wtajemniczonych. To po prostu utrwalanie tego, co już wiemy i umiemy, tyle że w sposób logiczny i uporządkowany.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(24,05 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł (-40%) -
To książka przeznaczona dla programistów C++, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat wzorców projektowych przy użyciu standardu C++17. Opisano tu zarówno klasyczne, jak i całkiem nowoczesne wzorce projektowe ułatwiające rozwiązywanie konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób. Przedstawiono też znaczenie niektórych najnowszych cech języka C++ dla implementacji wzorców. Treść została zilustrowana szeregiem przykładów i scenariuszy pokazujących wykorzystanie wzorców , ich alternatywy i wzajemne relacje. Co więcej, przykłady kodu - przy zachowaniu czytelności - prezentują sobą wysoką jakość oprogramowania produkcyjnego.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ostatnie kilkadziesiąt lat to okres burzliwego rozwoju technologii informatycznych i ciągłego zwiększania możliwości komputerów dostępnych dla coraz to szerszych rzesz użytkowników. Z zaawansowanych narzędzi graficznych i symulacyjnych mogą obecnie korzystać już nie tylko profesjonaliści zatrudnieni w dużych korporacjach dysponujących ogromnymi zasobami finansowymi, lecz również pasjonaci, programiści i graficy pracujący dla niewielkich firm, które tworzą animacje komputerowe na użytek przemysłu czy branży rozrywkowej.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
C++ to bez wątpienia jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Znajduje zastosowanie w tworzeniu systemów operacyjnych, sterowników przemysłowych, bibliotek, gier komputerowych, najrozmaitszych aplikacji desktopowych, programów bazodanowych i oprogramowania serwerowego - słowem, wszędzie tam, gdzie liczy się wydajność i niskie zużycie zasobów. Co więcej, napisane w nim programy są przenośne, dzięki czemu można je kompilować pod różne platformy sprzętowe i systemowe. C++ jest też doskonałym językiem do nauki programowania, również dlatego, że jego składnię wykorzystuje się w wielu innych językach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Autor tej książki — wybitny specjalista pracujący nad wieloma znaczącymi projektami we francuskich, niemieckich i włoskich instytutach fizyki jądrowej, znany czytelnikom m.in. z genialnej Symfonii C++ — postawił sobie za cel napisanie nowej, przekrojowej książki o tym języku, która w prostym, wręcz przyjacielskim stylu wprowadza czytelnika w fascynujący świat programowania zorientowanego obiektowo. Zobacz, jak potężny jest dzisiaj C++ 11.
- Druk
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
(42,78 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%)
O autorze książki
Jesse Liberty - jest prezesem firmy Liberty Associates, Inc., która ma w ofercie szkolenia dotyczące .NET, tworzenie programów na zamówienie, a także konsultacje. Był wiceprezesem działu informatycznego Citibanku, a także inżynierem i architektem oprogramowania w firmach AT&T, Ziff Davis, Xerox oraz PBS.
Jesse Liberty jest autorem kilkunastu książek dotyczących programowania dla sieci WWW oraz programowania zorientowanego obiektowo.
Jesse Liberty - pozostałe książki
-
Dzięki tej książce w ciągu 24 godzinnych lekcji poznasz podstawy programowania w C++ i szybko zaczniesz tworzyć w pełni funkcjonalne aplikacje. Najpierw zapoznasz się z instalacją i użyciem kompilatora, później dowiesz się, jak debugować tworzony kod, aż wreszcie poznasz nowości wprowadzone w standardzie C++14. Dowiesz się, jak zarządzać wejściem i wyjściem oraz jak pracować z pętlami i tablicami. Nauczysz się programowania zorientowanego obiektowo i zobaczysz, jak wykorzystywać szablony.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Dzięki książce, którą trzymasz w ręku będzie to stosunkowo proste zadanie. Poświęcając tylko godzinę dziennie zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci spokojnie rozpocząć przygodę z językiem C++, poznać jego tajniki, zalety oraz wady. Z każdą kolejną godziną będziesz zdobywać coraz to bardziej zaawansowaną i ciekawą wiedzę. Jaki więc zakres obejmuje niniejszy podręcznik? Kompletny, którego opanowanie pozwoli Ci na pisanie programów o różnym stopniu złożoności oraz swobodne poruszanie się w świecie języka C++. Zdobędziesz informacje na temat stałych, zmiennych, tablic, instrukcji warunkowych oraz pętli.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Materiał zawarty w tej książce to podstawowe zagadnienia i koncepcje związane z programowaniem w C++, tak więc nie musisz posiadać żadnego doświadczenia w programowaniu w tym języku. Liczne przykłady składni oraz szczegółowa analiza kodu stanowią doskonały przewodnik na początku podróży, której celem jest opanowanie programowania w języku C++. Bez
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
With .NET MAUI for C# Developers, you’ll learn to create cross-platform apps for iOS, Android, Windows, and Mac by writing the code once and leveraging the application to automatically produce native code for each. With the help of this book, you’ll be well prepared to build commercial MAUI programs that integrate into the overall .NET suite of application tools. All the applications that you’ll use will be open-source and cost-efficient.- PDF + ePub pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
107.10 zł
119.00 zł (-10%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto opracowany z myślą o programistach praktyczny przewodnik, dzięki któremu szybko zaczniesz się posługiwać Gitem. Zawiera wszystkie informacje niezbędne do dogłębnego zrozumienia specyfiki tego narzędzia. Dowiesz się, w jaki sposób je zainstalować i skonfigurować, nauczysz się tworzyć i klonować repozytoria, a także zapoznasz się z narzędziami GUI Gita i zrozumiesz zasady pracy z gałęziami. Poznasz techniki rozwiązywania konfliktów scalania i korzystania z historii zmian. W książce omówiono polecenia potrzebne do zarządzania repozytorium, wyjaśniono też kwestie dotyczące bisekcji, polecenia blame i wielu innych narzędzi ułatwiających naprawianie błędów i rozwiązywanie typowych problemów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,16 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Git for Programmers explores the advanced concepts of Git and trains you to leverage its functionalities in the best way.- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
143.10 zł
159.00 zł (-10%) -
Ten bestsellerowy podręcznik pozwoli Ci błyskawicznie poznać wszystkie niuanse języka C# 4.0. Najnowsze wydanie zostało zaktualizowane o nowości w C# oraz zawiera opis tego języka i platformy .NET. W trakcie lektury nauczysz się tworzyć skomplikowane programy przy użyciu technik programowania obiektowego i funkcjonalnego. Ponadto sprawdzisz, jaki potencjał kryje język zapytań LINQ oraz jak przesyłać komunikaty za pomocą Windows Communication Foundation (WCF). Dodatkowo poznasz możliwości C# w zakresie tworzenia aplikacji internetowych w technologii Silverlight. Nauka C# jeszcze nigdy nie była tak przyjemna!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Dzięki tej książce dowiesz się, jak tworzyć interaktywne i wydajne aplikacje WWW z wykorzystaniem języka VisualBasic 2005. Jednocześnie nauczysz się zapewniać bezpieczeństwo w tworzonych aplikacjach i korzystać z poszczególnych kontrolek. Autorzy książki pokażą Ci metody radzenia sobie z błędami, usterkami i wyjątkami występującymi w trakcie tworzenia i używania strony.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Dzięki tej książce zdobędziesz wiedzę pozwalającą Ci na swobodne poruszanie się w świecie aplikacji internetowych opartych o .NET. Nauczysz się w maksymalny sposób wykorzystywać możliwości środowiska Visual Studio 2008, poznasz dostępne kontrolki oraz sprawdzisz, do czego może Ci się przydać ADO.NET. Ponadto odkryjesz tajemnice języka LINQ i zasady, których przestrzeganie zapewni bezpieczeństwo Twojej aplikacji. W kolejnych rozdziałach autorzy przedstawią Ci metody tworzenia usług sieciowych, zwiększania wydajności poprzez buforowanie oraz konfiguracji serwera IIS 7.0. Książka ta pozwoli Ci w łatwy sposób wykonać pierwszy krok w świat dynamicznych stron WWW, tworzonych z wykorzystaniem ASP.NET.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
With its support for dynamic programming, C# 4.0 continues to evolve as a versatile language on its own. But when C# is used with .NET Framework 4, the combination is incredibly powerful. This bestselling tutorial shows you how to build web, desktop, and rich Internet applications using C# 4.0 with .NET's database capabilities, UI framework (WPF),- ePub + Mobi pkt
(160,65 zł najniższa cena z 30 dni)
169.14 zł
199.00 zł (-15%)
Zobacz pozostałe książki z serii Księga eksperta
-
Niniejsza książka stanowi doskonałe wprowadzenie w tematykę OpenGL dla każdego programisty, nawet dla osób niezbyt biegłych w zagadnieniach grafiki komputerowej. Zawiera opis całego głównego API, kluczowych rozszerzeń i wszystkich typów shaderów z uwzględnieniem najnowszych elementów biblioteki. Wyjaśniono tu zasady działania OpenGL i opisano zagadnienia potoków graficznych. Stopniowo czytelnik jest zaznajamiany z coraz bardziej złożonymi technikami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
WPF 4.5. Księga eksperta bezapelacyjnie jest najlepszą książką, która wszystkie potrzebne informacje przekazuje w praktyczny i przystępny sposób. Jej autorem jest guru WPF, pracujący dla Microsoftu architekt, Adam Nathan.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Z niniejszej książki Czytelnik dowie się w jaki sposób: Korzystać z wizualnych narzędzi obsługi baz danych Microsoft. Umożliwić aplikacjom obsługę poczty za pomocą MAPI. Zgłębić możliwości Visual SourceSafe. Zaimplementować opcję OLE Drag and Drop. Poznać typy zmiennych języka Visual Basic, struktury danych, zbiorów i wyliczeń. Tworzyć i stosować
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka ta odsłania wszystkie tajemnice OpenGL - biblioteki graficznej stosowanej do tworzenia profesjonalnej grafiki 3D, za pomocą której zostały stworzone między innymi takie efekty specjalne, jak dinozaury w filmie "Park Jurajski" czy efekt płynnego metalu w filmie "Terminator 2". "OpenGL" to obszerny i spójny podręcznik programowania z użyciem
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka przybliża podstawowe założenia sieci komputerowych, które powinny być znane współczesnemu informatykowi. Krok po kroku wprowadzi Cię w problematykę sieci, pozwalając na poznanie ich architektury i zrozumienie zasad działania. Każdy rozdział zawiera wyczerpujące informacje na temat różnych mechanizmów sieciowych. Jest to również cenny podrę
- Druk pkt
Niedostępna
-
Niniejsza książka to zarówno podręcznik do nauki programowania aplikacji bazodanowych, jak i kompendium wiedzy o bibliotece VCL w części, która dotyczy baz danych. Studiując tę książkę można samodzielnie zbudować własne komponenty bazodanowe do edycji danych. Czytelnik znajdzie w niej wiadomości między innymi na temat: narzędzi tworzenia baz danyc
- Druk pkt
Niedostępna
-
Niniejsza książka prezentuje tajniki niczym nieskrępowanego tworzenia aplikacji 32-bitowych w Delphi 3. Szczególnie dokładnie omówione są te elementy Delphi, które w wersji 3 zostały zmodyfikowane lub w ogóle pojawiły się po raz pierwszy, jak na przykład rozproszone zbiory dancyh czy też model wielowarstwowej bazy danych. Czytając tę książkę znajdz
- Druk pkt
Niedostępna
-
W książce tej czytelnik znajdzie: Opis podstawowych cech kilkunastu najnowszych odmian systemu UNIX. Opis wybranych zagadnień z zakresu administrowania systemem, rejestrowanie użytkowników, instalowanie i konfigurowanie terminali i drukarek, archiwizowanie systemu plików. Opis programów do łączenia komputerów PC z systemami UNIX-owymi i wykorzysta
- Druk pkt
Niedostępna
-
Linux - księga eksperta zawiera dokładne objaśnienia kluczowych właściwości i elementów systemu Linux. Książka ta to przede wszystkim szczegółowe informacje o tym, jak: Profesjonalnie zarządzać urządzeniami i systemem plików Skonfigurować komputer Linuxa jako maszynę multimedialną Modyfikować i aktualizować jądro systemu Zarządzać użytkownikami i
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka zawiera dokładne wyjaśnienia głównych cech oraz zawiłości programowania w systemach Windows 98 i NT. Dzięki niej czytelnik dowie się w jaki sposób: Pisać 32-bitowe aplikacje przeznaczone dla systemu Windows Poznać najgłębsze tajniki Windows oraz Win32 API Wykorzystać moc Microsoft Foundation Classes (MFC) Wykorzystać technologie przeciągni
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "C++. Księga eksperta" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "C++. Księga eksperta" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "C++. Księga eksperta" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- C++ Unleashed
- Tłumaczenie:
- Krzysztof Cieślak, Andrzej Grażyński, Marek Suczyk
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7130-3, 8371971303
- Data wydania książki drukowanej :
- 2011-09-14
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1340
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C++ - Programowanie
- Serie wydawnicze: Księga eksperta
Spis treści książki
- Budowanie modeli (28)
- Konstrukcja programu - język modelowania (28)
- Konstrukcja programowania - proces (30)
- Wizja projektu (32)
- Wymagania (32)
- Sposób używania (32)
- Analiza aplikacji (42)
- Analiza systemu (42)
- Planowanie dokumentacji (43)
- Wizualizacja (43)
- Określenia (44)
- Projektowanie (44)
- Co to są klasy? (45)
- Przekształcenia (47)
- Model statyczny (48)
- Model dynamiczny (56)
- Podsumowanie (59)
- Przekształcanie schematów klas w C++ (61)
- Klasy standardowe (62)
- Klasy wzorcowe (63)
- Klasy narzędzi (64)
- Powiązania (64)
- Gromadzenie (70)
- Uogólnienie (71)
- Przekształcanie schematów współdziałania w C++ (73)
- Implementacja schematu współpracy i schematu sekwencyjnego w C++ (74)
- Implementacja schematów zmiany stanów w C++ (79)
- Implementacja schematów działania w C++ (82)
- Podsumowanie (85)
- Korzyści z dziedziczenia (88)
- Listy powiązane zorientowane obiektowo (88)
- Projektowanie listy powiązanej (89)
- Implementacja listy powiązanej (90)
- Klasy abstrakcyjne (95)
- Zastępowanie metod wirtualnych (99)
- Destruktory wirtualne (100)
- Polimorfizm i przeciążanie metod (100)
- Zarządzanie pamięcią (104)
- Problem przeciążania innych operatorów (108)
- Operator przypisania (108)
- Przeciążanie operatora inkrementacji (111)
- Wirtualne konstruktory kopiowania (114)
- Wielokrotne dziedziczenie (115)
- Problemy wielokrotnego dziedziczenia (116)
- Wielokrotne dziedziczenie kontra zawieranie (120)
- Podsumowanie (122)
- Wskaźniki i zarządzanie pamięcią (126)
- Straty pamięci (129)
- Alokacja tablic (129)
- Nieprawidłowe wartości wskaźników (131)
- Stałe wskaźniki (132)
- Stałe wskaźniki i stałe funkcje (132)
- Przekazywanie przez referencję (133)
- Przekazywanie stałego wskaźnika (133)
- Nie zwracaj referencji do nieistniejącego obiektu (133)
- Wskaźnik, wskaźnik, gdzie jest wskaźnik? (136)
- Wskaźniki i wyjątki (137)
- Używanie automatycznych wskaźników (141)
- Zliczanie odwołań (146)
- Podsumowanie (157)
- Microsoft Foundation Classes (159)
- Rozpoczęcie pracy (160)
- Inne kreatory (163)
- Architektura aplikacji (163)
- Wielowątkowość (164)
- Współdziałanie kontra wywłaszczanie wielowątkowe (165)
- Wywłaszczenie wielowątkowe (165)
- Przykład (166)
- Tworzenie wątków (167)
- Klasy narzędzi (185)
- Klasa CString (186)
- Klasy czasowe (186)
- Dokumenty i widoki (187)
- Widoki (188)
- Podsumowanie (200)
- Definiowanie i ukonkretnianie szablonów (201)
- Definiowanie i ukonkretnianie szablonów funkcji (202)
- Definiowanie i ukonkretnianie szablonów klas (202)
- Kontenery sekwencyjne (204)
- Kontener-wektor (204)
- Kontener-lista (220)
- Kontener-kolejka dwukierunkowa (230)
- Stosy (231)
- Kolejki (235)
- Kolejki priorytetowe (237)
- Kontenery skojarzeniowe (238)
- Kontener-mapa (238)
- Kontener-multimapa (250)
- Kontener-zbiór (252)
- Kontener-multizbiór (252)
- Względy efektywności (252)
- Korzystanie ze standardowej biblioteki C++ (254)
- Projektowanie typów elementów (255)
- Podsumowanie (256)
- Klasy iteratorów (257)
- Miejsce elementu w kontenerze (257)
- Typy iteratorów kontenera (258)
- Klasy bazowe iteratora (259)
- Iteratory wejścia (260)
- Iteratory wyjścia (261)
- Iteratory przejścia w przód (261)
- Iteratory dwukierunkowe (261)
- Iteratory bezpośredniego dostępu (262)
- Standardowe klasy iteratorów (264)
- Obiekty funkcyjne (266)
- Predykaty (267)
- Funkcje arytmetyczne (268)
- Klasy algorytmów (269)
- Algorytmy nie zmieniające kolejności elementów w sekwencji (269)
- Algorytmy zmieniające kolejność elementów w sekwencji (279)
- Sortowanie i inne pokrewne operacje (293)
- Składnia standardowych funkcji (313)
- Podsumowanie (320)
- Funkcje i klasy są określane przez nazwę (322)
- Tworzenie przestrzeni nazw (325)
- Deklarowanie i definiowanie typów (326)
- Definiowanie funkcji poza przestrzenią nazw (326)
- Dodawanie nowych składowych (327)
- Zagnieżdżanie przestrzeni nazw (328)
- Używanie przestrzeni nazw (328)
- Słowo kluczowe using (331)
- Dyrektywa using (331)
- Deklaracja using (333)
- Alias przestrzeni nazw (334)
- Nienazwana przestrzeń nazw (335)
- Standardowa przestrzeń nazw std (336)
- Podsumowanie (337)
- Operator typeid () (339)
- Klasa type_info (340)
- Konstruktor klasy type_info (340)
- Operatory porównania (341)
- Funkcja składowa name () (342)
- Funkcja składowa before () (345)
- Operator typeid () w konstruktorach i destruktorach (346)
- Nadużywanie operatora typeid () (347)
- Dynamiczne rzutowanie typu obiektu (348)
- Operator dynamic_cast () (348)
- typeid () a dynamic_cast () (353)
- Inne operatory rzutowania (353)
- Operator static_cast () (354)
- Operator reinterpret_cast () (355)
- Kiedy używać operatorów dynamic_cast (), static_cast () lub reinterpret_cast () (356)
- Operator const_cast () (356)
- Stary a nowy styl rzutowania typów (358)
- Podsumowanie (359)
- Funkcje inline poza definicjami klas (361)
- Unikanie kodu implementacyjnego w rozproszonych plikach nagłówkowych (367)
- Analiza kosztów funkcji wirtualnych i wirtualnych klas bazowych (368)
- Funkcje wirtualne (368)
- Wirtualne klasy bazowe (372)
- Kompromisy związane z RTTI (375)
- Zarządzanie pamięcią na potrzeby obiektów tymczasowych (377)
- Podsumowanie (380)
- Czym jest rekurencja z punktu widzenia programisty? (383)
- Rekurencyjna definicja ciągu Fibonacciego (384)
- Zakończenie rekurencji (386)
- Rekurencyjne struktury danych (386)
- Przetwarzanie rekurencyjnych struktur danych za pomocą funkcji rekurencyjnych (388)
- Rekurencja a iteracja, rekurencja końcowa (392)
- Przekształcenie rekurencji końcowej w iterację (397)
- Rekurencja pośrednia (397)
- Rekurencja a stos (399)
- Śledzenie funkcji rekurencyjnych (400)
- Podsumowanie (400)
- Analiza wydajności algorytmów (401)
- Złożoność przeciętna, pesymistyczna i optymistyczna (403)
- Stabilność sortowania (405)
- Wykorzystanie pamięci przez algorytmy sortowania (406)
- Sortowanie bąbelkowe (406)
- Analiza sortowania bąbelkowego (408)
- Sortowanie przez wstawianie (409)
- Analiza sortowania przez wstawianie (411)
- Sortowanie przez wybieranie (412)
- Analiza algorytmu sortowania przez wybieranie (414)
- Sortowanie szybkie (414)
- Analiza sortowania szybkiego (417)
- Sortowanie przez łączenie (418)
- Analiza sortowania przez łączenie (421)
- Sortowanie metodą Shella (422)
- Analiza sortowania metodą Shella (423)
- Sortowanie stogowe (424)
- Analiza sortowania stogowego (426)
- Wybór właściwej metody sortowania (426)
- Generowanie danych testowych (428)
- Podsumowanie (430)
- Przeszukiwanie liniowe (431)
- Analiza metody przeszukiwania liniowego (433)
- Przeszukiwanie posortowanej tablicy (433)
- Dopasowywanie wzorca (436)
- "Naiwny" algorytm dopasowywania wzorca (436)
- Reprezentacje wzorców (437)
- Dopasowywanie wzorca a konstrukcja automatów skończonych (438)
- Algorytmy grafowe (440)
- Przeszukiwanie zstępujące grafu (441)
- Przeszukiwanie grafu wszerz (443)
- Przeszukiwanie "najpierw najlepszy" (444)
- Implementacja grafów jako obiektów (445)
- Strategie minimaksowe i wartościowanie gier (448)
- Eliminacja zbędnych obliczeń poprzez a-b obcinanie (451)
- Problem komiwojażera (452)
- Przeszukiwanie zewnętrzne (453)
- Dostęp indeksowo-sekwencyjny (454)
- Drzewa binarne (454)
- Drzewa 2-3-4 (455)
- Podsumowanie (457)
- Przeszukiwanie a funkcje mieszające (459)
- Wybór postaci funkcji mieszających (460)
- Współczynnik zapełnienia a (463)
- Metody rozwiązywania konfliktów (463)
- Szukanie liniowe (463)
- Modyfikacje szukania liniowego (466)
- Szukanie kwadratowe (467)
- Metoda łańcuchowa (468)
- Analiza składniowa (473)
- Rozbiór syntaktyczny wyrażeń arytmetycznych (474)
- Drzewa rozbioru syntaktycznego (476)
- Gramatyki bezkontekstowe (477)
- Zastosowanie metody zstępującej do sprawdzania poprawności wyrażeń (478)
- Podsumowanie (479)
- Tworzenie obiektów zachowywalnych (484)
- B-drzewa (491)
- Zapis B-drzewa w pliku dyskowym (494)
- Współpraca z pamięcią operacyjną (495)
- Określenie optymalnego rozmiaru strony i indeksu (495)
- Określenie liczby stron przechowywanych jednocześnie w pamięci (496)
- Strony B-drzewa jako obiekty zachowywalne (496)
- Jak to wszystko działa? (523)
- Analiza kodu programu (525)
- Wyszukiwanie (540)
- Podsumowanie (543)
- Podstawowe koncepcje relacyjnych baz danych (545)
- Architektura relacyjnych baz danych (548)
- Ograniczenia i wymogi architektoniczne (549)
- SQL: Definiowanie i przepytywanie bazy danych (549)
- Normalizacja bazy danych (550)
- Złączenia tabel (551)
- Utrwalanie obiektu w relacyjnej bazie danych (552)
- Wskaźniki a identyfikatory obiektów - swizzling (552)
- Używanie obiektów BLOB (553)
- Ukrywanie szczegółów (553)
- Bezpośrednia obsługa obiektów (554)
- Użycie API bazy danych (554)
- Dostęp do źródeł danych poprzez ODBC (554)
- Wykorzystywanie Microsoft Foundation Classes (MFC) (557)
- Instrukcje SQL (571)
- Ustawianie pozostałych właściwości bazy danych (571)
- Podsumowanie (571)
- Obiekty w Oracle8 (574)
- Typy obiektowe (574)
- Odwołania do obiektów (576)
- Kolekcje (577)
- Używanie procedur zewnętrznych stworzonych w C++ (579)
- Odwzorowywanie diagramów UML na obiektowo-relacyjne bazy danych (582)
- Projektowanie bazy danych (583)
- Generacja kodu w C++ (584)
- Generowanie serwera (587)
- Analiza konkretnego przypadku: system zamawiania zakupów (591)
- Opis systemu (592)
- Przegląd ODBMS (595)
- Standard ODMG (597)
- Program fakturujący w C++ (597)
- Utrwalanie obiektów w bazie danych (613)
- Schematy baz danych oraz narzędzia do ich przechwytywania (615)
- Kolekcje (617)
- Iteratory (620)
- Relacje (620)
- Bazy danych i transakcje (625)
- Techniczne aspekty ODBMS (639)
- Architektura klient/serwer (639)
- Przechowywanie danych oraz grupowanie obiektów (640)
- Ziarnistość przesyłu danych (641)
- Ziarnistość blokowania danych (642)
- Podsumowanie (643)
- Krótka historia kryptografii (645)
- Rola National Bureau of Standards (646)
- Podstawowe pojęcia kryptograficzne (647)
- Kodowanie (648)
- Szyfrowanie (649)
- Szyfr Vernama (651)
- Kryptografia z kluczem prywatnym (654)
- Algorytmy szyfrowania z kluczem prywatnym (654)
- Mechanizmy szyfrowania kluczem prywatnym (655)
- KDC - Centra Dystrybucji Kluczy (658)
- Kryptografia z kluczami publicznymi (658)
- Technika puzzli Ralpha Merkle (659)
- Techniki kryptograficzne dla wielu użytkowników Diffiego-Hellmana (660)
- Algorytm RSA (661)
- Pretty Good Privacy (PGP) (663)
- Wybór liczb pierwszych w PGP (664)
- Używanie liczb losowych w kryptografii (665)
- Szyfrowanie plików przy użyciu PGP (665)
- Ograniczenia kryptografii (668)
- Ograniczenia prawne dotyczące kryptografii (670)
- Ataki kryptograficzne (671)
- Atak bezpośredni (671)
- Kryptoanaliza (671)
- Atakowanie plików zaszyfrowanych przez PGP (672)
- Podpisy cyfrowe (673)
- Public Key Cryptography Standard (PKCS) (674)
- Digital Signature Standard (DSS) (674)
- Niekwestionowane autorstwo (675)
- Komercyjne produkty kryptograficzne (675)
- Bezpieczne przeglądarki WWW (675)
- Bezpieczeństwo aplikacji-klienta poczty elektronicznej (677)
- Produkty zabezpieczające komputer (678)
- Podsumowanie (681)
- Specyfikacja i jej praktyczna realizacja (686)
- Minimalne środowisko CORBA (687)
- Struktura dla technologii obiektowej (688)
- IIOP: Łącze pomiędzy obiektami (688)
- Model komponentów (690)
- IDL: Kontrakt połączeniowy (690)
- IDL a definicje klas C++ (692)
- ORB - Object Request Broker (693)
- Czas życia obiektów (694)
- Środowiska projektowe (694)
- Porównanie środowisk CORBA (695)
- Możliwości współpracy poszczególnych wersji ORB (695)
- Tworzenie aplikacji klienta w C++ (697)
- Generowanie pnia (697)
- Połączenie z ORB (698)
- Wywoływanie metod (699)
- Kompletna aplikacja klienta w C++ (699)
- Tworzenie serwera w C++ (700)
- Generowanie szkieletu (700)
- Implementacja metod serwera (701)
- Łączenie klasy serwera (702)
- Ładowanie BOA w ORB (702)
- Klient Javy (704)
- Generowanie pnia (704)
- Kod inicjalizujący i wywołujący metody (705)
- Strategie testowania aplikacji (706)
- Śledzenie przebiegu (706)
- Monitor i rejestrowanie zdarzeń (706)
- Obsługa wyjątków (706)
- Zdalne śledzenie (707)
- Usługa nazw i współdziałanie (707)
- Interoperable Object Reference (IOR) (708)
- Konteksty nazw (708)
- Zagadnienia współdziałania (709)
- Wydajność (710)
- Gubienie pamięci w środowisku ORB (710)
- Ziarnistość interfejsu (710)
- Przekazywanie referencji obiektów do metod (711)
- Podsumowanie (711)
- Podstawy technologii COM (714)
- Architektura COM (714)
- Interfejsy COM (715)
- Interfejs IUnknown (720)
- Obiekty COM (723)
- Biblioteki typów (726)
- Inne technologie COM (727)
- Używanie obiektów COM w C++ (733)
- Używanie prostych interfejsów (733)
- Używanie inteligentnych wskaźników do interfejsów (734)
- Używanie bibliotek typów (739)
- Tworzenie obiektów COM w C++ (742)
- Dziedziczenie wielokrotne (742)
- Klasy zagnieżdżone (745)
- Używanie klas rozdzielonych (747)
- Podsumowanie (748)
- Podobieństwa pomiędzy C++ i Javą (749)
- Komentarze (749)
- Typy danych (750)
- Operatory (752)
- Wyrażenia kontrolujące przebieg programu (753)
- Różnice pomiędzy C++ i Javą (753)
- Zarządzanie pamięcią (753)
- Brak wskaźników (754)
- Brak preprocesora (754)
- Brak destruktorów (754)
- Kwalifikatory dostępu (755)
- Parametry metod (756)
- Funkcje zewnętrzne (757)
- Wyliczanie (757)
- Łańcuchy (758)
- Tablice (758)
- Obiektowe właściwości języka Java (759)
- Klasy (759)
- Dziedziczenie (765)
- Dziedziczenie wielokrotne (767)
- Obsługa wyjątków (768)
- Podsumowanie (769)
Wprowadzenie (21)
Część I. Programowanie zorientowane obiektowo (25)
Rozdział 1. Analiza i planowanie programowania obiektowego (27)
Rozdział 2. Implementacja zaprojektowanych klas w C++ (61)
Rozdział 3. Dziedziczenie, polimorfizm oraz wielokrotne wykorzystanie kodu (87)
Część II. Zagadnienia implementacyjne (123)
Rozdział 4. Zarządzanie pamięcią (125)
Rozdział 5. Korzystanie z szablonów (159)
Rozdział 6. Biblioteka standardowych szablonów klas kontenerów (201)
Rozdział 7. Algorytmy i iteratory biblioteki standardowych szablonów (257)
Rozdział 8. Korzystanie z przestrzeni nazw (321)
Rozdział 9. Zarządzanie typami obiektów (339)
Rozdział 10. Optymalizacja wydajności aplikacji (361)
Część III. Operowanie danymi (381)
Rozdział 11. Rekurencja i rekurencyjne struktury danych (383)
Rozdział 12. Efektywne metody sortowania (401)
Rozdział 13. Algorytmy przeszukiwania w C++ (431)
Rozdział 14. Funkcje mieszające i analiza składniowa (459)
Część IV. Trwałość obiektów i techniki kryptograficzne (481)
Rozdział 15. Przechowywanie obiektów w plikach dyskowych (483)
Rozdział 16. Relacyjne bazy danych a trwałość obiektu (545)
Rozdział 17. Obiektowe rozszerzenia relacyjnych baz danych (573)
Rozdział 18. Obiektowo zorientowane systemy baz danych (595)
Rozdział 19. Szyfrowanie i bezpieczeństwo danych (645)
Część V. Podstawy rozproszonego przetwarzania danych (683)
Rozdział 20. CORBA (685)
Rozdział 21. COM (713)
Rozdział 22. Java i C++ (749)
Skorowidz (771)
Helion - inne książki
-
Promocja Promocja 2za1
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,18 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: C++. Księga eksperta Jesse Liberty (42) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(12)
(13)
(5)
(4)
(5)
(3)
więcej opinii
ukryj opinie