×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Aplikacje graficzne na mikrokontroler 89c52, 89s52, 89c55wd, 89c51rb2, 89c51rc2, 89c51rd2, 89c51ed2. Oprogramowanie narzędziowe i aplikacje dla bootloaderów i systemów ISP Artur Bieliński

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Artur Bieliński
Wydawnictwo:
SELF-PUBLISHER
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
420
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

1. Rozdział pierwszy wprowadzi czytelnika w możliwości mikrokontrolerów rodziny MCS-51.

2. Rozdział drugi wprowadzi czytelnika w działanie karty graficznej do samodzielnego wykonania na 89c52 umożliwiającej generowanie kolorowego obrazu wideo na monitorze wideo lub TV, w rozdzielczości 40 na 40 punktów w 16 kolorach, oraz dwóch rodzajów płytek aplikacji umożliwiających pisanie własnych gier wideo na 89c52.

3. Rozdział trzeci wprowadzi czytelnika w język programowania mikrokontrolerów MCS-51, nowe modele mikrokontrolerów wyposażone w nowoczesne interfejsy peryferiów i interfejsy programowania ISP. Nauczymy się konfigurować mikrokontrolery i napiszemy najprostszy program. Poznamy program Atmel Microcontroller ISP Software umożliwiający zaprogramowanie 89S52, oraz Bootloader i program Atmel Flip umożliwiający zaprogramowanie mikrokontrolerów AT89C51RB2, AT89C51RC2, AT89C51RD2 w trybie In-System Programming. Zaprojektujemy i wypróbujemy dwie nowe płytki aplikacji ze złączami do programowania ISP. Przeprowadzimy testy pięciu nowych funkcji mikrokontrolerów przy użyciu trzy wymiarowej gry wideo.

4. Rozdział czwarty prezentuje różnicę pomiędzy grafiką z dokładnością funkcji sinus 8 bitową i dokładną grafiką z 16 bitową funkcją sinus.

5. Rozdział piąty, szósty, siódmy, ósmy i dziewiąty prezentują trzy wymiarowe gry wideo na 89c52 o zróżnicowanej fabule, oraz rozwiązania prostych zadań algebry liniowej powstające podczas pisania gier wideo.

6. W dodatku A zamieszczony jest pełny kod trzy wymiarowej gry wideo na 89c52 z 16 bitową funkcją sinus i aproksymacją liniową.
 

Wybrane bestsellery

self publisher - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
15,00 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.